topbella

21 December 2010

SEKIAN LAMA.................BERPISAH...........

yabedabeduuuuuuuu.........hahahahaha..lama dah aku x bukak blog aku dan ini bermakna aku pon dah lama dah x wat entry...huhuhuhu...bkn malas k pe..tp,asal aku nk bukak je ade je halangan samp[ai aku x jadi nk bukak aku nyer blog...kepada readers (lau ade la) korang cmner??sehat??i;m not feeling well act..coz dah seminggu dah aku sakit gusi...huhuhuhu..cian aku..agak menyeksakan jugak la 4 da 1st,but now aku dah bese dah..so,aku wat x layan je sakit tu..xley wat manje2 sgt,nt aku nyer MR B bising suh aku g klinik..x mo2... aku pon wat2 la dah ok padahal duk tahan sakit nie...hahahahaha....act tahap kebosanan aku dah ditahap max nie...bosan giler dowh....hhuuhuhuu.....tp diz saturday MR B aku nk balik...yeay!!!!boley kuar...aku dah plan nk pow NOVEL 2 3 bijik...kahkahakah...sukex3....nt aku nk kuor je ngan dier...tp skrg nie cuaca nk ley nk predict arr...kejap ok kejap x...cm aritu aku balik dari interview,basah kuyup aku...seb bek x demam...aku wase atas jalan raya tu aku seorang je yg redah ujan nagan motor...xde nye aku nk tunggu ujan stop..aku men redah je...huhuhuhuhu...urmm,bawu2 nie aku g johor taw...pergi majlis sambut menntu aka majlis bertandang kazen aku...kitaowg g ngan satu bus...meriah giler dalam bus tu...agagagaga....dis year mmg tahun nek bus trun bus jelah akunie...lau g kl tu x payah ckp ar...hhuhuhuhuuhu...ermmm,stakat nioe jelah entry yg nie k...

daaaaaaaaaaaa..see u when i see uuuuuuuuuuuu.....muaahhhhhh...

0 comments:

Post a Comment

NAYANG ANGGUN

My photo
taxes city, easten beach, Malaysia
 
My World My Zone© DiseƱado por: Compartidisimo