topbella

02 February 2011

again and again...;(..

he make me cry again diz nite...i'm realy2 tired of diz feeling...aku xtaw sampai bile aku dapat bertahan dengan die.....aku je nk kene faham die..tp die?pernah k die cube nk faham aku?fikir perasaan aku?nmpaknye kawan2 die lagi penting buat die..segala pengorbanan aku tiada ape2 baginye..aku bukan nk control die..tp dah asek dgn kawan je sampai xde ruang untuk spend tyme ngan aku ape citer..aku niee sape?aku nk gak perhatian dari die...dahlah duk jauh...arap die balik ie je nk jupe pon..xkan tu pn x reti2..xde perasaan k nk jupe aku?x windu aku k?persoalan yang tiada jawapan..dan aku pon malas dan nk amek taw...yang aku taw,air mate nie mengalir dan terus mengalir dan aku sendiri pon x taw bile ianya akan berakhir....yang pasti aku xnk buat keputusan yang akn membuatkan aku menyesal nanti...salahkah kau?melampau k aku bile aku mintak sedikit perhatian dari die? dah seminggu die balik tp belum jupe aku?susah sgt k?aku faham kat sini die xde transpot..tp dulu boley je kami kuor...aku syg tp aku xtaw sampai bile aku dapat bertahan....aku pon punyer ati dan perasaan...dah lame dah aku bersabar....jus wait n see....either continue or discontinue....cam lagu agnes monica....teruskanlah....

0 comments:

Post a Comment

NAYANG ANGGUN

My photo
taxes city, easten beach, Malaysia
 
My World My Zone© DiseƱado por: Compartidisimo