topbella

03 March 2011

xde idea....=!=

ehem2..huhuhuu...act aku xde point nk wat karangan  pe..tp jari jemari aku nie sebuk + gatal je nk taip...so,aku taip ape yang spontan je....urm meh la kau citer sal arinie...aku mendengar rumours yang aku x taw nk bagi reaction yg cmner..kowang nk taw rumours pe??ahaaaa..aku mybe akn ditransfer kan kan tempat keje bawu..waaaaaa....sangat2 x suke oke!!aku da selesa  da duk kat sinie...mmg la tmpat yg aku akan ditransfer tu dekat ngan umah aku berbnding kat tmpat yg aku yg aku keje skrag tp aku ttp x suke!mmg berat ati aku nk tgglkan tmpat nie lau betol2 aku akan ditukar disana...lau die offer jd ass.exec xpe gak..mmg aku dengan rela ati arr nk g..wawawa..demand tol....tp siyes x bes wooo....tyme g vsit tmpat tu pon aku da dpt agak suasana keje cmner..ngan bdk2 bwu yg akan duk sane ag..perghhhh..poning den layan kerenah bdk2 nie..tu bwu dowang trainning lau bekerjasama nt aku x taw arr....dowang nie jenis y sopan santun..aku nie plak jenis yg epy go laki..cmner ehh...hadui..xpe2 kite tgk cmner nt ekk..gpon bos aku x gtaw ag secara formal..mybe khidmat aku diperlukan ag di sini wat mase nie..mood aku skrg nie nk g tgk wayang jep..jom...dah lame da aku x g tengok wyg ..huhuhuuhu...mane ntah member on9 aku..ilang sumenyer..nie wat aku boring nie...hahahhaa....gilakkk!!!k arr..sampai disinie shj hujah2 saya..(aik,nie dkre hujah gak k??)

0 comments:

Post a Comment

NAYANG ANGGUN

My photo
taxes city, easten beach, Malaysia
 
My World My Zone© Dise├▒ado por: Compartidisimo