topbella

12 July 2011

sila belajar makan sayo..

malu yang teramat sangat..tu je aku ley ckp..uwaaaa...cm nk nanges woooo...tp seb bek ad gelinn..lau x mesti da kuar air mata nie..miahahaha...cmnie,weekend bwu nie aku spend tyme wit alyn aka gelinn..die dtg kl n stay kat umah aku..so weekend kami p la jejalan..sebelah pg kami p digital mall coz si alyn beli laptop.so aku heret sekali incik bf aku pg coz kami nie xreti pasal2 it nie..wawawa..lebey kurang sejam duk sane atlast makcik nie beli la laptop...boley la tahan..kaler biru metalik..harga pon berbaloi la..huhuuhuhu..die beli pon atas nasihat dan pandangan incik bf aku..(e...ko x malu la beb)..ahahhaahaa..incik bf aku punye 'dekat' tu mmg xley caye la wei...sampai semput aku dibuatye..bayangkan dari lrt asia jaya k digital mall..jauh kot kammi menapak..da la lalu kat area umah cina..aku da cuak da kot2 la kuar anjing..hah..x ke haru k??...balik tu kami xnk da jalan..terus amek cab balik umah aku..hahahaha...tyme jalan2 nk balik tu la perkara memalukan terjadi..wawawa..boley plak tengah2 jalan aku jatuh!!k k malu k?jatuh depan bf?wawawawa..jatuh cm nagka busuk bak kate owg tua2..aishh..sumthing wrong wit my kaki laaa...lembik..huhuhuu...masuk kali nie da 2x aku jatuh depan bf aku..wahahahaa...malu wei..tp nk wat cmner..bukan aku nk pon benda nie terjadi...k aku nie yang cuai sangat?hahahaha..incik bf aku suh aku makan sayo sbb die ckp tulang aku x kuat..eeeeee...idok la makan sayo..xsuke!!die nie kan macam x kenal aku..huuhuu...tp siyess..aku malu sangat..da la sakit..arap ad alyn je..lau x....ahahahahaha...uhh..after dis aku akan berjaga2 lau berjalan..tp alu nk jatuh jatuh gak kan...so redho je lah lau ad orang gelak kan kite..xperlu kata apa2..senyummm :)

0 comments:

Post a Comment

NAYANG ANGGUN

My photo
taxes city, easten beach, Malaysia
 
My World My Zone© DiseƱado por: Compartidisimo