topbella

02 October 2011

wINdu.wINdu..wINdu..

hohohohoho..windux3...windu nk menaip..windu nk godekx2 blog..windu nk luahkan perasaan..windu nk merepek..windu kat family..windu kat kawan yang dulu penah rapat...sume windu..tyme balik kg boley duk on9..boley la lepaskan windu nk beron9...kat opis bosa gilerr..da la sumer kene block..nk ym pon kat mail je..da la tu xdde kawan plak tu nk ajak chat2..sungguh sadis kan..dat's y la windu kat kawan makin bergunung2...tp ad salah sangka lak..kite ckp len dowang fikir len..adoiya..pantang kite ckp silap terus hukum gitu..lau ad yang x kene jgn la men fikir je..lau x puas aty ckp..nie senyap..saya taw la..kite knl bkn sehari dua la..saya dapat rasakan yang sumthing goes wrong...siap mimpi2 ag nmpak sgt saya windukan awak dan awk.tp mybe silap sy jgk kan coz biarkan benda nie berlarutan..yelah walaupon serapat mane kitepon masing2 still ad ego masing2 kan..huhuhuhu..tp saya da buang ego saya da..saya da pon tego awk..hehehehe..tp kite oke je kan..huhuhuhu..thanks ya coz sudi terima saya ag..hekhekehek..xpe la ...saya terima seaddanye apa owg wat kat saya..da la k..xmo gado2 ag..eh2 kite gado k???huhuhuhu....ehh!!apa melalut nie..kan da oke...xmo..xmo.xmo..:p

0 comments:

Post a Comment

NAYANG ANGGUN

My photo
taxes city, easten beach, Malaysia
 
My World My Zone© DiseƱado por: Compartidisimo