topbella

11 May 2012

ItS FrIDAY!!!

mulakan entry ini dengan BISMILLAHIROHMANIRAHIM...alhamdulilah..diberi kesempatan lagi untuk bernafas..bawu je lepas feed my fish..hehhehehe..da ketagih plak ngan fish..so cute...dulu2 salu masuk blog my fwen and feed die nyer fish..now i da ad sendiri..pas nie kene salu masuk sini la..sian my fish ka...hahahhaa..arinie aku diberi kekuatan untuk mempertahankan hak aku...i'm don't want be so cruel but i have to protect my relationship. sape x sayang bakal suami oi...selagi aku ley protect aku protect tp lau da mmg aku tertulis mmg da xde jodoh aku redho je la..now aku da wase tenang dah..hope afta dis kami akan idup tenang tanpa ad gangguan seorang pompuan psiko..hahahahaha...nk ckp puas ati tu x la la, tp lepas sumenye terluah aku wase tenang cket..lau x siyes pompuan tu asek menghantui je...asek duk stalk org je..huhuhuhu..xpe2 benda da settle da...:)..S.M.I.L.E..

0 comments:

Post a Comment

NAYANG ANGGUN

My photo
taxes city, easten beach, Malaysia
 
My World My Zone© DiseƱado por: Compartidisimo