topbella

20 January 2011

CEMAS

pg td tyme nk g keje,ad insident yg mencemaskan yg berlaku kpd aku...gara2 bangun lambat untuk g keje,aku telah memecut motor seperti minah rempit..hasilnya aku terbabas dan hampir2 aku masuk longkang..huhuhu...agak mencemaskan jugak la...malu pon ad...wawawa....tyme kat ofis terus wase nk demam..myb terkejut kot...seb bek la x sempat masuk longkang..aku cm wat drift lak td..hahhahaaa..alhamdulillah kaki je terseliuh...huhhhuhuhu...insiden tu membuatkan aku sedar yg tuhan boley cabut nyawa kite bile2 je kan...peringatan pd diri sendiri jgn la bawak motor laju2 lagi...mayb blasan kpd aku jgk sebab marah2 org yg drive slow....padahal aku yg laju coz dah lewat..huhuhu..

sowie ya....:(:(..

0 comments:

Post a Comment

NAYANG ANGGUN

My photo
taxes city, easten beach, Malaysia
 
My World My Zone© DiseƱado por: Compartidisimo