topbella

26 January 2011

SEKIAN....

cedeynye....die marah aku.....padan muka aku....dia xphm k @ aku yang mengade2....ya allah...menitis lagi air mate nie...benda yang kecil pon boley jd besar...aku x taw la...letey la men ngan perasaan je lately nie..aku dah wat yang terbek dah...tp aku kalah...i need some1 to talk too..but who?...i think no 1 can understand me rite now..4 sure  u  all put blame on me...lau korang pon mesti akan terasa..sampai bile sume nie akan berakhir...nie la wat ati aku berbelah bagi...
YA ALLAH....YA TUHANKU....
seandainye kami memang diciptakan untuk besama dekatkanlah hati kami...
dan seandainye kami bukan diciptakan bersama hilangkanlah perasaan ini supaya kami tidak lagi terluka..
jika ini dugaan sebelum kami menemui kebahagian,kuatkanlah hati kami agar terus bersatu.... hambamu ini sangat kerdil untuk melawan ketentuan mu YA ALLAH...berikanlah kesabaran dalam diri kami agar kami dapat bertahan....

0 comments:

Post a Comment

NAYANG ANGGUN

My photo
taxes city, easten beach, Malaysia
 
My World My Zone© DiseƱado por: Compartidisimo