topbella

02 November 2010

hahahaha...kecian...

hukhukhuk...
aritu aku ad ckp yg aku akn g kedah after aku g nilai n melaka rite??....urm,disebabkan aku da ad komitmen skrg,aku xjd follow my family g sane...tp xpe coz aku pon bwu je blik g bercuti kn...so,xterasa sgt la...(konon la kan x terasa)...wawawa...bes gak la g nilai...jln ramai2..sewa bus..tp x full pon..masing2 shopping bkn men lg...tikar lah,toto la...ish2...aku x shopping sgt pon...hahahahaha....swonok aku tgk dowang....mcm2 ragam...g plak ngan org yg kite knl+p.cik driver yg tersgt la sporting moting...riuh dibuatnye...dalam keadaan gembira,ati aku still wase neves coz lately kn byk kes kemalangan bus...alhamdulillah kami selamat pergi dan balik...salam takzirah kpd keluarga mangsa2 kemalangan...

0 comments:

Post a Comment

NAYANG ANGGUN

My photo
taxes city, easten beach, Malaysia
 
My World My Zone© DiseƱado por: Compartidisimo