topbella

30 November 2010

s.p.e.c.h.l.e.s.s.....

lame kan aku x updated blog aku...huhuhu..bz dowh..malam2 pon  penat je skrg nie...nk on 9 pon mood da kureng...(*_*)...act xde pape yg menarik pon ttg aku skrg nie..bese2 je...hehehe..urm,my kazen getting married on diz saturday...jeles2...mostly kazen2 aku yg same age wit me da kawen...aku nie bile ag la kan..hahahahaha gedik nk kawen,masak pon x lepas ag...kah3...by da way,aku dpt offer interview receptionist untuk telekom jumaat nie kat kl...aku x taw la nk g k x..hua3..gatai tol..mybe aku g kot..nk mencoba nasib kan..manelah taw ad rezeki aku kan...aku da wat researh da td..byk gak r info yg aku dpt..atleast nt xdelah aku tergaman lau die tny macam2...hope aku berjaya la..tp lau x berjaya pon nk wat cmner kan...tu sume kuasa tuhan...act aku da apply lame da benda nie...igtkan xde peluang,alih2,pg td dowang kol pggl interview..insyaallah sume akan berjalan ngna lancar..aminnnn...walaupon gaji x la byk mane,tp yg pengting halal kan..bukan aku xnk keje kat cnie,tp da ad peluang org pggl kite interview kat sane..so gi je la kan...nk2 ngan telekom plak tu..aku mmg da lame aim nk keje ngan telekom..wish me gud luck eh..

k daaa....(^_^)v... (ehem2....speechless k??)

0 comments:

Post a Comment

NAYANG ANGGUN

My photo
taxes city, easten beach, Malaysia