topbella

03 November 2010

nayang dirompak!!!!!!

kesah nie time aku g langkawi....tu la swonok sgt kan...hah!kan da kena...hukhukhuk...nk nanges pon ad time tu...terketar kaki..cm kene Parkinson lak..huhuhuhu...tp still cool ag...wa steady beb...hahahaha....kejadian nie berlaku time aku g island hopping...nek bot n dowg bwk kite g jejalan kt pulau tu....1st destination ok ag...mmgbkgiler duk snap gambar...2nd destination kiteowg dbawak kt kawasan byk burubg helang yg dberi nama eagle feeding...n last destination is tasik dayang bunting....time kt sane aku member aku da jlkn kt dpn tggl aku kt belakang coz aku jalan sambil membaca info2 yg dowg tulis....sedang mata aku melilau2 mencari kawan aku,aku perasan yg ad sesuatu duk usha aku...aku wat2 muka berani je tp dalam ati berdebar2 gak...dalam duk cool tu die datag terkam aku punyer beg...siot tol...aku pon ape ag jerit la 'beg aku!beg aku!....aku duk tunggu je die bg blik beg aku tp boley plak geng2 die dtg..siap sergah aku ag....nsb bek kwn aku yg sedar n pggl pekerja kt citu...atlast dapat la beg aku blik...alhamdulillah,xde brg yg hilang,jus roti je..kowg nk tahu aku dirompak oleh sape??MONYET yg merompak aku....hahahahahaa...lawak tol....





~kecian nayang~(*_*)

0 comments:

Post a Comment

NAYANG ANGGUN

My photo
taxes city, easten beach, Malaysia
 
My World My Zone© DiseƱado por: Compartidisimo